ღ ღ هـــــــــــــــی روزگار ღ ღ


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

 

  اگه یه رو ز بهت خبر بدن که من مردم چه حسی بهت دست میده؟؟

 

 

یه روزی من بودم نفسش
ولی بعد شدم عامل تنگی نفسش
رفت سراغ یه نفس تازه !!!

 عکس های غمگین از لحظات تنهایی

ﺩﺧﺘﺮ : ﻋﺸﻘﻢ ﺷﺮﻁ ﺑﻨﺪﯼ ﮐﻨﯿﻢ؟؟؟

ﭘﺴﺮ : ﺑﺎﺷﻪ ﺧﺎﻧﻮﻣﻢ ...ﺑﮑﻨﯿﻢ ...

ﺩﺧﺘﺮ : ﺗﻮ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﯽ 24 ﺳﺎﻋﺖ ﺑﺪﻭﻥ ﻣﻦ ﺑﻤﻮﻧﯽ ...

ﭘﺴﺮ : ﻣﯽ ﺗﻮﻧﻢ ...

ﺩﺧﺘﺮ : ﻣﯽ ﺑﯿﻨﯿﻢ ..

24 ﺳﺎﻋﺖ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯽ ﺷﻪ ﻭ ﭘﺴﺮ ﺍﺯ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﻋﺸﻘﺶ 

ﻭ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﻭﺩ ﻗﺮﺍﺭﻩ ﺑﻤﯿﺮﻩ ﺧﺒﺮ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ...

24 ﺳﺎﻋﺖ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯽ ﺷﻪ ﻭ ﭘﺴﺮ ﻣﯿﺮﻩ ﺟﻠﻮﯼ ﺩﺭ ﺧﻮﻧﻪ ﯼ ﺩﺧﺘﺮ .. 

ﺩﺭ ﻣﯽ ﺯﻧﻪ ﻭﻟﯽ ﮐﺴﯽ ﺩﺭ ﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻪ ... 

ﺩﺍﺧﻞ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﯽ ﺷﻪ ﻭ ﺩﺧﺘﺮ ﺭﻭ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻪ ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﻣﺒﻞ ﺩﺭﺍﺯ ﮐﺸﯿﺪﻩ

ﻭ ﺭﻭﺵ ﯾﻪ ﯾﺎﺩﺩﺍﺷﺖ ﻫﺴﺖ ...

ﯾﺎﺩﺩﺍﺷﺖ : 24 ﺳﺎﻋﺖ ﺑﺪﻭﻥ ﻣﻦ ﻣﻮﻧﺪﯼ ... 

ﯾﻪ ﻋﻤﺮ ﻫﻢ ﺑﺪﻭﻥ ﻣﻦ ﻣﯽ ﺗﻮﻧﯽ ﺑﻤﻮﻧﯽ ﻋﺸﻖ ﻣﻦ 

...ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ...

هـــــــــــــــی روزگار 

دلم برای گریه تنگ شده است

 

کاش در این لحظه که دلم گرفته است در کنارم بودی عشق من

 

آرامــش یــعنی ؛


هر وقــت قهــر کردی ،



مطمئـن باشی بجـز تــو ، هیچکــس جاتو نمیگــیره!..

 

احساس خوبی به آدم دست میده وقتی از یه نفر میشنوی

” مواظب خودت باش ” !

اما احساس خیلی بهتری به آدم دست میده وقتی میشنوی

” خودم مواظبتم ” !

 

خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد؟

خواهان کسی باشکه خواهان تو باشد
خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد؟

آغاز کسی باش که پایان تو باشد

 

لعنت به بعضی حرفا....

به بعضی از آهنگا....

به بعضی از تیکه کلاما....

به بعضی خیابونا....

لعنتیا آدم رو درست میبرن همون جایی که واسه فراموش کردنشون ویرون شدی....

 http://www.cafepatogh.ir/wp-content/uploads/2013/01/cafepatogh-4.jpg

 



نظرات شما عزیزان:

محمدرضا gh
ساعت11:39---3 مهر 1392
خیلی قشنگ بود ممنون
\

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:,ساعت 1:14 قبل از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |